PDA

Επιστροφή στο Forum : Αυτοκινητο με την φτηνοτερη καταναλωση



agganis
09-05-10, 17:57
Επειδη θα παρω ενα αμαξι που προοριζεται να κανει καθε μερα καπου στα 90-100 χιλιομετρα και επειδη η βενζινη ειναι στα υψη και θα ειναι το τριτο αμαξι στην οικογενεια , θελω γνωμες για να παρω ενα οσο πιο φτηνο αυτοκινητο με την λιγοτερη καταναλωση.
Ακουω γνωμες.....

Ν900
09-05-10, 20:11
hyundai i10
Κινητήρας 1.2 , απόδοση 78 ίππων. με 35 λίτρα βενζίνης κάνω περίπου 450-500 χλμ εντός πόλης.

sarnik
09-05-10, 20:43
και γιατι δεν παιρνεις μηχανη;)

dvd_gr
09-05-10, 21:15
toyota aygo 1.000cc 68hp
to pio gmt amaxi opou eixa k distixws to poulisa logo oikonomikwn xreiazomouna xrimata.
katanalwsi : 4.8 peripou me ntepozito 35 litra mazi k i rezerva oxi 36 alla 35 l. metrimena ta pio polla xiliometra opou eixa kanei xwris na adeiasei to ntepozito teleiws 730 xiliometra k itan se ethniki enw mesa se polu mazi k ligo ethniki dld mikta den exw pesei katw apo 650 xiliometra.YPARXEI OIKONOMIKOTERO ???????
k molis anakampcw oikonomika skeftome na xanaparw.
AAA kai kati teleutaio ine k emporiko to evala agkelia k o prwtos pou me pire xwris upervoles meta apo kana lepto to agorase kiolas. i aggeli mpike on line den lew site logo oti den xerw an epitrepwte gia diafimisei

chriskleov
09-05-10, 22:02
Quore δεν το συζητω

Yoshi
10-05-10, 06:24
http://1.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/Rulpv9OugeI/AAAAAAAAUGE/o4wj1XnJJiw/s400/Carscoop_FR_500Cup_2.JPG
Fiat 500 1.200cc 69hp (venzini, 905 kila adeio)
Αστικός κύκλος 6,4 / 6,2* / 5.7** / 5.6***
Κύκλος εκτός πόλης 4,3 / 4,3* / 4.3** / 4.1***
Μικτή διαδρομή 5,1 / 5,0* / 4.8** / 4.7***

* Για τις εκδόσεις με Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Duallogic
** Για τις εκδόσεις με σύστημα Start & Stop
***Για τις εκδόσεις με Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Duallogic & Start&Stop



Fiat 500 1.300cc 75hp MultiJet (Diesel, 1020 kila adeio)
Αστικός κύκλος 5.3
Κύκλος εκτός πόλης 3,6
Μικτή διαδρομή 4,2

Liga kai timia aloga, alla me auta ta kila moiazoun perissotera...
Kai pou na erthei to kalokairi na erthoune kai oi kinitires MultiJet 2 kai multiair gia to 500araki......

kai to punto evo 1.3 16v 90hp MTJ (diesel)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Kύκλος εκτός πόλης (λίτρα/100km) 3,7 / 3,7 (*) ! ! !
Αστικός κύκλος (λίτρα/100km) 5,9 / 5,5 (*)
Εκπομπές ρύπων - CO2 (gr/km) 119 / 115 (*)
Μικτή διαδρομή (λίτρα/100km) 4,5 / 4,4 (*)

Punto Evo 1.4 16v 135hp MULTIAIR RACING 5π (venzini)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Kύκλος εκτός πόλης (λίτρα/100km) 4,6
Αστικός κύκλος (λίτρα/100km) 7,3
Εκπομπές ρύπων - CO2 (gr/km) 129
Μικτή διαδρομή (λίτρα/100km) 5,6

den eimai sigouros, alla ta idia moter me to evo prepei na yparxoune kai sto Grande Punto. Tha prepei na rwtiseis mia antiproswpeia.
des kai to hamman bodykit apo to fiat 500
http://www.hamann-motorsport.com/en/tuning-ranges/fiat/fiat-500/fiat-500/gallery/

DJNIKOLASS2005
10-05-10, 08:16
Smart diesel.....

Yoshi
10-05-10, 17:03
Smart diesel.....

Υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας cdi χωρητικότητας 799cc και απόδοσης 45hp
mikto 3.3, timi 12.202 euro to ligotero kai
Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 135
lol

episis 999cc venzini me 61hp 145km/h teliki
Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) 5.1
Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) 3.8
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) 4.3

999cc me 84 aloga venzini 145km/h teliki
Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) 6.4
Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) 4.1
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) 4.9

to pio ftino exei 10.700 kai katanalwsi 4,3 - 4,9 l/100km
den akoume tpt allo apo auta ektos apo provlimata sto moter

DJNIKOLASS2005
10-05-10, 17:17
pisteyo ena metaxeirismeno diesel smart me 5000 einai h kalyterh fash.
alla apo dynamh benzinh kai diesel?

dvd_gr
10-05-10, 19:06
egw tis metriseis opou edwsa den einai apo antiprwsopia alla i pragmatikes.
gt polles fores alla lene k alla ine

6600user
10-05-10, 19:28
apo tin empeiria nou,file pare 1000ari pou einai ta pio oikonomika aftokinita.eixa to opel corsa tou 2004 kai prin ta metra tis kivernisis pou i venzini itan sto 1.10 ebaza 20 euro ana 12-13 meres.vevea to xrisimopoiousa opote to xreiazomouna(oxi arketa sixna diladi)alla se sxesi me afto pou exw twra(astra) den kaiei tipota to corsa!!

Ν900
10-05-10, 20:04
το hyundai i10 που είχα προτείνει καίει όσο τα 1000 + οτι δεν ειναι 65 ίπποι αλλά 78, ανεβαίνει άνετα το βουνό με 5 άτομα και έχει τελική ταχύτητα 166χλμ (κατασκευαστής) και απο δικιά μου δοκιμή 173
+ έχει λιγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

Επίσης το μεταχειρισμένο μην το σκέφτεσαι, δεν ξέρεις τι έκανε/εκαναν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες μεσα στο δρόμο.

Alxnks
10-05-10, 21:42
λιγο ασχετο αλλα μιας και μιλαμε για καταναλωσεις...απο τη δικη μου εμπειρια που οδηγησα το hyundai elantra 2004 (1.6 κυβικα) του πατερα μου σημερα τη διαδρομη πειραιας-αρτα, αρτα-κορινθος (και καμια 20 χιλιομετρα στην κορινθο), και τελος κορινθο-πειραια... με ενα φουλ ντεποζιτο (55 λιτρα λεει το μανιουαλ οτι χωραει) εκανα 717 χιλιομετρα και τωρα που επεστρεψα ειναι ελαχιστα πανω απο μινιμουμ (χωρις να εχει αναψει λαμπακι). στο trip computer για την ολη διαδρομη μου εβγαλε μεσο ορο 6.1 λιτρα/100 χλμ!

κατι τετοια βλεπω τωρα πια και σκεφτομαι να παροπλισω το δικο μου 1.6 turbo (στο οποιο αναγκαστικα βαζω και 100αρα βενζινη!)!

GLAMOR
11-05-10, 14:47
όση από εσάς θέλετε να κάνετε χιλιόμετρα αλλά να μη σας καεί τα χέρια σας στα βενζινάδικα ι μοναδική λύση είναι το πετρέλαιο.... με κλειστά μάτια!!!!
από εμπειρία μη αγοράζεται πετρελαίου με κυβισμό κάτω από 1.300cc
αυτοκίνητα που είχα οδηγήσει
audi A4 2.0 TDI 08 απίστευτη γρήγορα στην εκκίνηση, και σε νορμάλ ταχύτητες βλέπεις κατανάλωση κάτω στα 5 λίτρα/100km ( σε μένα έτυχε να είναι στα 4.6λ/100km)
opel cosla 1.4 d στην εκκίνηση είναι λίγο αργός αλλά μετά τής 2000 στροφές πετάει (λόγο turbo)
toyota yaris 4d4 1.400 εάν έχεις yaris βενζινοκινητήρα στα 1000 η 1300 κυβ σίγουρα θα το πουλήσατε έχει φοβερή ροπή ακόμα στα χαμηλά με απίστευτο οικονομία (μόλις 3,8 λ/100km)
και το τελευταίο αυτοκίνητο που δοκίμασα αυτό το πασχα ήταν dacia stepway 1.7 dCi
παρόλο που έκανα πάρα πολλά χιλιόμετρα με αυτό και απίστευτα οικονομικό με γκάζια στα τέρμα είναι σχετικά αργό στην εκκίνηση.
αυτά έχω να πω μέχρι στιγμή.
ps. είναι θέμα χρόνο να μέχρι να παύση να απαγορευτείτε για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

asterix123
11-05-10, 16:39
VW Up: 800 χλμ. με 20 λίτρα !


http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/peuppvw-1.jpg
http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/peuppvw-2.jpg

Η ανακοίνωση για την παραγωγή του VW Up (δεν έχει γίνει γνωστή η τελική ονομασία του) στις αρχές του 2011 από το εργοστάσιο της εταιρείας στη Σλοβακία, έφερε τα χαμόγελα όχι μόνο στις τάξεις της γερμανικής εταιρείας, αλλά και στις αδελφές εταιρείες Skoda και Seat, που περιμένουν το χέρι βοηθείας για να ρίξουν στο ρινγκ και το δικό τους «παίχτη».
Το VW Up! Lite Concept το οποίο με τον συνδυασμό πετρελαιοκινητήρα και υβριδικής τεχνολογίας πετυχαίνει κατανάλωση μόλις 2,44 λίτρων/100 χιλιόμετρα.
Σε αντίθετη με το Up που έχουμε δει στο παρελθόν, το Up! Lite Concept είναι τετραθέσιο, ενώ χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία που περιλαμβάνει πετρελαιοκινητήρα (TDI) χωρητικότητας 800 κ.εκ. ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και τις ανάλογες μπαταρίες, καθώς και κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Το μοτέρ είναι δικύλινδρο και παράγει 51 ίππους ενώ ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 10kW, με την συνολική ιπποδύναμη να ανεβαίνει στους 65 ίππους. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 12,5 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα το μοντέλου θα είναι τα 160 χ.α.ω. Τέλος, οι διαστάσεις του μοντέλου είναι τα 3,84x1,60x1,40 μέτρα για ΜxΠxΥ.
Εκτός όμως του υβριδικού συστήματος, το VW Up Lite Concept εφοδιάζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας και Start & Stop. Παράλληλα έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στον τομέα της αεροδυναμικής, κάτι που είναι ξεκάθαρο και από τις φωτογραφίες. Ο αεροδυναμικός συντελεστής κυμαίνεται στο 0.237, κάτι που επιτεύχθηκε και με την υιοθέτηση έξυπνων λύσεων όπως της αντικατάστασης των εξωτερικών καθρεπτών με κάμερες.
Σημαντικό ρόλο στις περιβαλλοντικές επιδόσεις του VW Up Lite Concept έπαιξε και η διατήρηση του βάρους στα μόλις 695kg. Για να συμβεί αυτό στο αμάξωμα έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, ατσαλιού και carbon ενώ και οι ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών είναι από αλουμίνιο και carbon. Παρά το χαμηλό βάρος δεν έχουν γίνει ελλείψεις στον τομέα του εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας με το ESP και τους αερόσακους να περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό.
Οι εκπομπές ρύπων όπως είναι αναμενόμενο αγγίζουν το εντυπωσιακό νούμερο των μόλις 65 γρ./χιλιόμετρο!


... Άν μπορείς να περιμένεις μέχρι το 2011 !

mitsos326
11-05-10, 17:14
φιλε μου δες και το yaris 1.4 d4-d diesel λιγο ακριβοτερο ααπο τα άλλα της κατηγοριας αλλα τα αξιζει τα λευτά του

teo20
14-09-10, 10:16
kai giati den perneis ena podilato?????mia xara tha se vgazei sta 90xlm.....ase pou gia tin diadromi pou to theleis uparxoun kai katifores!!!!!

FordFocusTDCi18
14-09-10, 12:28
Χμμμ... 100 χιλιόμετρα τη μέρα. Εγώ (εδώ εξωτερικό) κάνω 80 χιλιόμετρα τη μέρα, πέρισυ έκανα 170 τη μέρα (3 μέρες τη βδομάδα) = κοντά 2000 χιλιόμετρα το μήνα, κάπου 22,000 χιλιόμετρα το χρόνο μόνο για τη δουλειά και άλλα 20,000 λόγω ζωής... αρχικά έψαχνα ένα μίνι να κάνω τη δουλειά μου όμως όταν άλλαξαν τα δεδομένα πήδηξα στο μοντέλο του ψευδονύμου μου. Ένα μίνι θα ήταν οριακό για τέτοια χρήση ειδικά στον αυτοκινητόδρομο (πχ. πάω στα 150 επί 4 ώρες κτλπ. φαντάζεσαι το 1000άρι να το κάνει κάθε ΠΣΚ;).

Τι θέλω να πω; Μη σκέφτεσαι κατανάλωση. Πρώτα σκέψου ότι σκέφτεσαι να αγοράσεις ολόκληρο αυτοκίνητο ενώ έχετε ήδη δύο στην οικογένεια!

Θα έλεγα για την επόμενη δεκαετία σε συμφέρει να παίρνεις το δικό σου το οικογενειακό και ας του προσθέτεις χιλιόμετρα και ας καταναλώνει σχεδόν τα διπλάσια και ας τα σέρβις του και η ασφάλειά του είναι λίγό ακριβότερα από ενός μίνι. Ουσιαστικά εάν πάρεις ένα μίνι θα έχεις γύρισμα στα λεφτά σου τουλάχιστον μετά από 7ετία. Όμως το οικογενιακό το αμάξι θα το κρατήσεις; Δεν θα το πουλήσεις; Βλέπεις τι θέματα ανοίγουν; Αν θες την άποψή μου και εφόσον δεν υπάρχει 3ος οδηγός (πχ. ένας μεγάλος σου γιος) στην οικογένεια πρέπει να μείνεις στα 2 αυτοκίνητα, ένα μικρό, ένα οικογενειακό. Δίνε το οικογενειακό στη γυναίκα σου που κάνει μικρότερες διαδρομές και δε θα της κοστίζει τόσο και πάρε το μίνι της για την οικονομία καυσίμου. Όταν το φθείρεις, δώσε το όσο όσο και πάρε ένα καινούργιο μίνι.

FordFocusTDCi18
14-09-10, 12:54
Σύντομος υπολογισμός:
Με 100χλμ πήγαινε έλα δουλειά και με μερικά επιπλέον εδώ και εκεί, θα κάνεις περί τα 25,000χλμ το χρόνο (δεδομένω ότι έχετε και άλλα αμάξια, αλλιώς πας στα 30,000 και άνω). Με ένα μίνι-μίνι που κοστίζει 9,000 ευρώ που καταναλώνει ελάχιστα - πες μια σούπερ τιμή στα 5 λίτρα ανά 100χλμ (και ξέχνα τα κάτω από 5 σε βενζίνη - εκείνα τα βγάζουν στα τεστ, η πραγματικότητα σηκώνει πιο πολύ γκάζι) θα καταναλώνεις περί τα 1000 λίτρα το χρόνο. Εάν το λίτρο κάνει 1,4 ευρώ τότε θα σκας περί τα 1400 ευρώ το χρόνο. Θα κάνω τρελό σκόντο σε ασφάλειες, σέρβις (με λάστιχα - ανά 1,5 έτος θα θέλεις καινούργια) και θα σου πω μέσο ετήσιο κόστος όλα μαζί στα 400 ευρώ. Δηλαδή συνολικά το κόστος κίνησής σου θα έρχεται στα 1800 ευρώ στην καλύτερη. Ταυτόχρονα χάνεις πες το τραγικά χαμηλό επιτόκιο, πες των 2% που θα έπαιρνες από την πιο φτηνιάρα τράπεζα, δηλαδή 160 ευρώ, κάντο στρογγυλό στα 200 να πιάσουμε τα 2000 το χρόνο!

Στα επόμενα 5 χρόνια θα έχεις ξοδέψει: 8000 αγορά + 5Χ2000 = 18,000 ευρώ.

Εσύ τι λές; τα βγάζεις; Κάτσε να δούμε.

Αυτή τη στιγμή έχεις 1 οικογενειακό, πες με 120,000 χλμ. Κουτσά στραβά έχει άλλα 100,000 χλμ ζωής μέσα του. Καίει βέβαια 9 λίτρα στα 100. Θα κάνεις 30,000 χλμ. το χρόνο (αφού δε θα έχεις το μίνι). Θα κάψεις περί τα 1800 λίτρα δηλαδή σε ευρώ άντε πες στα 2600. Θα κάνεις σέρβις πιο ακριβό και θα έχεις και 1-2 ζημιές στα επόμενα 5 χρόνια - άντε στην τελική μαζί να σου βγουν 1000 κατά μέσο όρο το έτος οπότε είσαι στα 3600. Μέσα δεν έβαλα τα ασφάλιστρα γιατί ούτως ή άλλως τα πληρώνεις τώρα!

Στα επόμενα πέντε χρόνια θα έχεις ξοδέψει: 3600Χ5 = 18,000 ευρώ.

Θυμήσου τι σου είπα απάνω: Κάτω από 7ετία δε σε βλέπω να βγάζεις τα λεφτά σου. Εδώ τα μαθηματικά στα βγάλανε στην 5ετία μόνο που το ξεχείλωσα υπέρ του καινούργιου μίνι και κατά του παλιου οικογενειακού αλλά και πάλι στο οικογενειακό έβαλα ένα παράγοντα ατυχίας μεγάλο (το αμαξάκι σου εάν το προσέχεις μπορεί και να σε βγάλει χωρίς πρόβλημα στα 250,000 χλμ που θα φτάσεις μετά από 5 χρόνια). Μετά τα 5 στην τελική το δίνεις όσο όσο ή για απόσυρση και παίρνεις ένα καινούργιο. Πρόσεξε ότι θα το σκέφτεσαι - το πιθανότερο - ούτως η άλλως να πάρεις καινούργιο οικογενειακό μετά από 10 χρόνια, και ένα παλιό οικογενειακό δεκαετίας στα 120,000χλμ, μη νομίζεις πια ότι πιάνει και τόσα πολλά.

Σου λέω, άνοιξε το Εξέλ και κάντα μαθηματικά σου. Εάν καταλήξεις στην αγορά καινούργιου, μη το σκέφτεσαι. Πάνω από 25,000χλμ = ντήζελ. Είναι μονόδρομος.

Θανασης
15-09-10, 15:33
Ευχαριστώ

kbrutz
11-01-11, 17:09
μόλις πείρα το opel corsa 1.300cc DTE 95ps,40lt(diesel)

ο κατασκευαστής δίνει 3.7lt/100km αλλά δεν ξέρω ακόμα κατά πόσο ισχύει...χοντρικά υπολογίζω καμιά 700-750χιλ με ένα ντεπόζιτο.

επειδή έχω κ το corsa van cdti 1,3 CDTi 75ps,45lt (diesel) εκείνο μου βγάζει άνετα 750χιλ με ένα γέμισμα...τουτέστιν με 50€.