Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 25 από 26

Θέμα: diatrofi-simplirwmata diatrofis gia ogko

  
  1. #1
    christosg7
    Guest

    Προεπιλογή diatrofi-simplirwmata diatrofis gia ogko

    paidia geia sas .. grafw sto forum giati pisteuw eiste oi monoi pou tha me voithisete s auto.. loipon eimai 67kg kai ipsos 1:75 .. tha ithela na parw ogko 5-6kg kai tha ithela na ixera ti simplirwma diatrofis einai kalytero na parw xwris na valw poly megalo lipos, epishs poia diatrofi tha einai kala na akolouthisw me vasi aftou pou thelw na apoktisw..

  2. # ADS
    Circuit advertisement


     

  3. #2
    MaZzzZ
    Guest

    Προεπιλογή

    Dose mas kapoia plhroforia parapano omos.
    Poso xronon eise?
    Posa xronia gymnazese?
    Poses meres thn ebomada pas Gymnasthrio?

  4. #3
    christosg7
    Guest

    Προεπιλογή

    loipon eimai 21 xronwn kai exw 6 mhnes pou asxoloume entantika me to gymnastirio me aplo stoxo na xasw kapoia kg lipous, exasa 8kg kai twra thelw na mpw poio vathia sto thema gymnastiki me stoxo na apoktisw opws eipa kai poio panw 5-6 myika kg, den eimai statheros eimai metaxi 3-4 hmerwn, euxaristw gia tin apadisi mazzz

  5. #4
    MaZzzZ
    Guest

    Προεπιλογή

    Gymnazese 6 mhnes, eine arketa ligo tha elega gia na arxiseis na pairneis kapoio symplhroma apo toso noris.
    Pantos an theleis toso poly na pareis tha sou proteina na pareis mia Proteinh gia ogko, oxi poly kathari, na periexei ydatanthrakes mesa.
    Kai ennoeite pos tha prepei na tros polla geymata, poly kreas, kai arketous ydatanthrakes.

  6. #5
    christosg7
    Guest

    Προεπιλογή

    xwrizontai se kapoia sugkekrimena wraria sto faghto i prwteini me tous ydatanthrakes ? akomi kati pou tha ithela na rwtiso exeis kapoia sugkekrimeni marka mias etairias na protineis , akomi xreiazete na parw kai aminoxea ? (exw polles apories sto zitima auto kai sugnwmi an ginomai kourastikos)

  7. #6
    MaZzzZ
    Guest

    Προεπιλογή

    Se kouti dyo misi kila. http://www.discount-supplements.co.u...xd.asp?id=7227
    Se sakoula pente kila. http://www.discount-supplements.co.u...xd.asp?id=4662
    Aythn thn Proteinh proteino ego gia ogko h opoia eine ths Optimum Nutrtion h opoia eine poly kalh.

    Sxedon oles oi Proteines pleon exoune Aminoksea mesa, alla tha htane kalo an pareis Proteinh na pareis kai Aminoksea, ayta ta dyo mazi eine aparethta gia na kaneis kati kalo.

    Ti ennoeis an xorizonte se oraria ta faghta? Den to katalaba ayto.

    Rota oti theleis an gnorizo tha sou apanthso se ola.
    Pantos epeidh se blepo kai to les kai esy oti exeis polles apories, mhn biasteis na pareis kati to opoio den ksereis ti eine kai ti kanei, giati h mporei na mhn sou kanei tipota h mporei na sou prokalesei tipota allo ston organismo sou.

  8. #7
    std05152
    Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από MaZzzZ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Pantos epeidh se blepo kai to les kai esy oti exeis polles apories, mhn biasteis na pareis kati to opoio den ksereis ti eine kai ti kanei, giati h mporei na mhn sou kanei tipota h mporei na sou prokalesei tipota allo ston organismo sou.
    e entaksei to oti exei apories de simainei kati!me to kairo tha mathei.
    de mporei na ta kserei ola xoris na xei dokimasei kiolas na dei ti apotelsma exei pano tou.mia proteini gia arxi pistevo einai akindini.me to kairo tha mathei kai alla kai tha krinei ti tou xreiazetai.sigoura 6 mines einai ligo alla exei kalo kinitro pistevo.ksekinise gimnastirio gia na vgei apo ti kathistiki zoi kai tora tou aresei kai thelei na epektathei.opote apo ayti tin apopsi einai ok o filos!

  9. #8
    christosg7
    Guest

    Προεπιλογή

    epeidi apo diafores sizitiseis pou exw akousei lene oti einai kalytera ydatanthrakes na trws mexri tis 4 to apogeuma..apla den thelw na parw poly lipos ston ogko mou gi auto rotaw opws kai poio panw an mou prosferei auta pou zitaw i serious mass.. poia einai i kalyteri posotita gia na pernw to sumplirwma,poies wres kai an einai kalytera na dialiete se nero i apaxo gala? milame panda gia muiko ogko 5-6 kg

  10. #9
    std05152
    Guest

    Προεπιλογή

    kalitera se nero.to gala exei laktozi pou den tin aporrofoun oi pleiopsifia ton anthropon giayto kai sou dimiourgei tin aisthisi oti sou fouskonei to stomaxi.tora ayto mexri tis 4 to apogevma einai para poli sxetiko.otan pas proponisi kai telioneis 10 to vradi ti kaneis?de tha pieis tin serious mass?episis xreiazesai idatanthraka mias kai ta epipeda tou einai poli xamila meta ti proponisi.vevaia prepei na xeis ena metro.epeidi o idatanthrakas sou prosthetei kai lipos kalo einai na min tros poli arga gt ston ipno sou den kais katholou thermides kai sissoreyetai san lipos.to 4 einai ipervoli.pairne mexri tis 9-10 pou leei o logos.

    kata ta alla mikra kai polla gevmata kata ti diarkeia tis meras.makaroni,rizi,frouta,vromi,dimitriaka(olikis alesis),ksirous karpous gia idatanthrakes

  11. #10
    MaZzzZ
    Guest

    Προεπιλογή

    Den eipa oti tha tou kanei zhmia h Proteinh.
    Alla me thn mia mesa se 6 mhnes Gymnastikhs na arxizei na pairnei Symplhromata Diatrofhs?
    Ayto den eine katholou sosto.
    Prota kanoume Gymnastikh kai blepoume mexri pou tha ftasoume, prospathoume na ftasoume ena shmeio kalo, meta apo ekei epeidh thelei kairo kai xrono gia na synexiseis tote pairneis kapoio Symplhroma, kai oxi me thn mia.
    Ayto leo. As ksexorisoume ligo to ena apo to allo.

  12. #11
    std05152
    Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από MaZzzZ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ayto leo. As ksexorisoume ligo to ena apo to allo.
    ma den eipa oti eipes oti tha tou kanei zimia i proteini epeidi pigainei ligo kairo sto gimnastirio.ego eipa oti i proteini einai akindini kai oti kai tora na tin parei den peirazei.apla na kserei na ti xrisimopoiei sosta kai to logo pou ti xrisimopoiei.

    de diafono se ayto pou les oti na gimnastei prota kai na dei mexri pou mporei na ftasei xoris simpliromata kai meta na parei kapoio.vevaia ego to estiazo sto oti an perasei perissoteros kairos tha einai pio orimos pano sto thema gimnastiki kai tha mporei na krinei me allo mati gia to an tha parei simpliroma kai ti eidous simpliroma na parei.giati an exeis enthousiasmo gia kati parasiresai eykola apo ton kathena pou tha sou pei "a dokimase ayto na gineis kommatia".

  13. #12
    christosg7
    Guest

    Προεπιλογή

    paidia sevomai ti gnwmi sas kai ektimw ti simvouli pou mou dinete isws na einai kai auto to swsto alla exw skeftei sovara kai exw apofasisei.. apla tha ithela na ixera poia einai i kalyteri posotita gia na pernw to sumplirwma kai poies wres eseis pou xerete sigoura parapano.. mias kai tha to kanw na to kanw swsta toulaxiston apo kapoious p xeroun kati parapano apo mena..

  14. #13
    MaZzzZ
    Guest

    Προεπιλογή

    Okay dhladh leme to idio pano kato. Entaksei tote.
    Afou theleis na pareis toso poly Proteinh tote pare ti na sou po.
    Thn dosologia pou rotas thn grafei piso apo tou kouti ths Proteinhs.
    Den mporo na sou po etsi giati den ksero ti Proteinh tha pareis.
    Yparxoune polles hdh Proteinhs pes mou poia tha pareis kai isos mporo na sou po.
    Den milao gia eteria oute gia marka, milao gia to ti eidos Proteinhs tha pareis, Whey? Egg? Casein? H kati allo?

  15. #14
    christosg7
    Guest

    Προεπιλογή

    auti pou mou exeis protinei gia ogko tin serious mass.. exw akousei kala logia kai apo sena kai apo kapoies alles sizitiseis pou exw akousei.. epishs tha ithela na rwtiso kati sto metepeita autou an paei swsta kai ftasw sto epithimito apotelesma,stin epomeni kinisi(grammwsi) tha xreiazete na parw kapoia kathari proteini i mono me gymnastiki yparxei i diatirisi tou swmatos ?

  16. #15
    MaZzzZ
    Guest

    Προεπιλογή

    An eine gia thn Serious Mass mporeis na thn pairneis mia to proi kai mia meta thn proponhsh.
    Esy kanonizeis pote tha thn pairneis.

    Nai meta mporeis na pareis kathari Proteinh gia gramosh.

  17. #16
    christosg7
    Guest

    Προεπιλογή

    i apopsi sou gia tin pro complex gainer poia einai? poies einai oi kalyteres askiseis gia ton ogko? enow trikefala-stithos,plati-omoi,podia,dikefala? koiliakous kai raxiaous kathe poso?

  18. #17
    MaZzzZ
    Guest

    Προεπιλογή

    H Pro Gainer eine poly kalh Proteinh.

    Sygnomh alla oute ti programa tha kaneis den ksereis?
    Den mporo na se katalabo eilikrina, den ksereis askhseis, den ksereis ti na kaneis, den ksereis ti na tros, den ksereis pos na to kaneis, kai theleis na pareis kai Proteinh.
    Ego tha sou elega na to ksana skefteis.

    Kai gia gramosh alla kai gia ogko kaneis ola ayta pou eipes, oxi oti eipes askhseis, alla ayta pou eipes, ennoo olo to soma ennoeite pos tha gymnazeis, apla allazeis ta kila kai tis epanalhpseis.
    Kai prospatheis na syndiaseis enas mys me ton allon ton opoio teriazei, ektos an theleis na kaneis monomena.
    Kai ennoeite pos tha kaneis kai koiliakous alla kai raxieous.

    Esy me mia leksh theleis ta panta apo oti katalaba, programa diatrofhs, programa gymnastikhs, programa ogkou, programa proteinhs, programa askhseon.
    Kalytera na pas se kapoion diatrofologo h se kapoion gymnasth na sou dosei kai mia parapano gnomh giati aytos tha se dei kai apo konta eno ego den mporo na se do apo konta, kai isos sou allaksei ligo gnomh gia ola ayta kai peri ths Proteinhs.

  19. #18
    Neopas
    Εγγραφή
    May 2006
    Περιοχή
    Γιαννιτσά
    Μηνύματα
    10
    Points
    108568
    Thanks
    Post Thanks / Like

    Προεπιλογή

    γεια. ΕΙΜΑΙ24 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΒΑΡΟΣ 81 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΥΨΟΣ 1.85. ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ 4 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΟΓΚΟ .ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ

  20. #19
    V for Vagos
    Εγγραφή
    Aug 2002
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Country
    Norway
    Μηνύματα
    153
    Points
    81020
    Thanks
    Post Thanks / Like

    Προεπιλογή

    Να φας παραπανω δοκιμασες?
    Πρεπει να τρως παραπανω θερμιδες απ'οσες καις για να βαλεις κιλα και φυσικα αυτες οι θερμιδες να μην προερχονται απο σαβουροφαι.
    Κοτοπουλα, γαλοπουλες, μοσχαρια, αυγα, ψαρια, whey για πρωτεινη, (βραστες) πατατες, ρυζια αντε και κανα μαυρο μακαρονι για υδατανθρακα (που χρειαζεσαι στον ογκο).
    Γενικα να προτιμας τα ολικης αλεσης (μαυρα) ψωμια κλπ αμυλουχα τροφιμα.

    5-6 γευματα τη μερα (ανα 2-3 ωρες πχ) και εισαι οκ.
    Στο γυμαστηριο φορτωνε κιλα μη το φοβασαι, οχι πολυ αεροβια και μιας και γυμαζεσαι 2 χρονια, αν δεν εχεις παρει καποιο συμπληρωμα μεχρι στιγμης ξεκινα καποια whey πρωτεινη..


    Trolling in TheGreekz since 2002

  21. #20
    Neopas
    Εγγραφή
    May 2006
    Περιοχή
    Γιαννιτσά
    Μηνύματα
    10
    Points
    108568
    Thanks
    Post Thanks / Like

    Προεπιλογή

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ

  22. #21
    Neopas
    Εγγραφή
    Sep 2006
    Περιοχή
    Λιβαδειά
    Μηνύματα
    3
    Points
    2877367
    Thanks
    Post Thanks / Like

    Προεπιλογή

    paidia geia sas!gymnazomai 4 xronia eimai 37 eton kai 72 kila kai 1.75 ipsos.pira prin liges meres nitriko oksi .thelo ti gnomisas gia uto to proion.einai tis gaspari nutrition kai legete super pump 250.euxaristo poly

  23. #22
    Neopas
    Εγγραφή
    Sep 2006
    Περιοχή
    peristeri
    Μηνύματα
    13
    Points
    225186
    Thanks
    Post Thanks / Like

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από stadio Εμφάνιση μηνυμάτων
    paidia geia sas!gymnazomai 4 xronia eimai 37 eton kai 72 kila kai 1.75 ipsos.pira prin liges meres nitriko oksi .thelo ti gnomisas gia uto to proion.einai tis gaspari nutrition kai legete super pump 250.euxaristo poly
    καποια πρηξιματα αχρηστα που θα σε εντυπωσιαζουν στο καθρεφτη του γυμναστηριου,λιγο περισσοτερα κιλα στις ασκησεις σου και καποια αυξημενη φλεβικοτητα....Ολα σου τα περιγραφω αοριστα,γιατι δεν ξερω ουτε το επιπεδο που εισαι ουτε πως θα απορροφηθει στον οργανισμο σου..Και πιθανον καποια βελτιωση στη στυση σου,αν και πιστευω πως ειναι και θεμα ψυχολογιας:Punk: .Επειδη αυξανει τρομερα την αιματωση,μπορει να διαπιστωσεις καποιο πονοκεφαλο,καποια μουδιασματα που πριν δεν ειχες και πιθανον αυπνια....Αν συνεχιζουν σε μια βδομαδα απο οταν το αρχισες ,μειωσε τη δοση....
    Προσωπικα θα επελεγα να αρχισω κυκλο κρεατινης εαν στοχευω για ογκο

  24. #23
    V for Vagos
    Εγγραφή
    Aug 2002
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Country
    Norway
    Μηνύματα
    153
    Points
    81020
    Thanks
    Post Thanks / Like

    Προεπιλογή

    Βασικα το "νιτρικο οξυ" ειναι καυστικο που προκαλει σοβαρα εγκαυματα, μαλλον μιλας για νιτρικο οξειδιο που ειναι και το superpump 250 του gaspari


    Trolling in TheGreekz since 2002

  25. #24
    tiiiii
    Εγγραφή
    Oct 2007
    Περιοχή
    thees
    Country
    none
    Μηνύματα
    7
    Points
    29169056
    Thanks
    Post Thanks / Like

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα, διάβασα διάφορα εδώ και είπα να πω και εγώ την ερώτηση μου, λοιπόν , είμαι 40 ετών 1,74 και 64 κιλά, τα τελευταία 2 χρονιά έχασα περίπου 12 κιλά και αρκετό μάλλον μυικο ιστό, πριν 3 βδομάδες ξεκίνησα γυμναστήριο και είμαι απογοητευμένος γιατί ζορίζομε πολύ και με τα λίγα κιλά, και αναρτιέμαι πρέπει να πάρω κάποιο συμπλήρωμα η θα στρώσει μονό του το θέμα, ευχαριστώ εκ τον προτέρων για τις απαντήσεις σάς

  26. #25
    HERCULES
    Guest

    Προεπιλογή

    Κατάρχην γυμναζεσαι πολυ λιγο και ειναι λογικο να ζοριζεσαι.Το να μη ζοριζοσουν θα ηταν παραλογο.Προφανως θα θελεις να κερδισεις μυικη μαζα.Φτιαξε τη διατροφη σου ,μαθε να τρως μικρα και ποιοτικα γευματα πλουσια σε πρωτεινη και φυσικα να ''διαβαζεις'' το σωμα σου οταν γυμναζεσαι.Αν δεις οτι δυσκολευεσαι καποια στιγμη με τη διατροφη και την προπονηση ξαναποσταρεις τι τρως περιπου και τι προγραμμα κανεις και τα λεμε.Τα συμπληρωματα ερχονται αμεσως μετα,απόλα αυτα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας